
Tietoa Kausikortista selkosuomeksi
Tällä sivulla kerrotaan Särkänniemen Kausikortista selkokielellä.
Särkänniemen Kausikortilla pääset huvittelemaan myös talvella!
Särkänniemen Kausikortti on pääsylippu ilon maailmaan! Kun sinulla on Kausikortti, pääset Särkänniemeen aina, kun se on auki.
Kausikortilla pääset huvipuistoon, huvilaitteisiin, Koiramäen eläinpuistoon, Näsinneulaan ja Akvaarioon kaikkina tavallisina aukiolopäivinä. Kausikortti on voimassa ostohetkestä 21.9.2024 asti.
Joskus Särkänniemessä järjestetään esimerkiksi yksityistilaisuuksia tai muita erikoistapahtumia. Silloin Kausikortti ei ole voimassa.
Voit ostaa Kausikortin joko Särkänniemestä tai verkkokaupasta. Särkänniemessä Kausikortteja myydään Näsinneulan aulainfossa.
Kausikortin hinnat
Verkkokaupassa
Digikortti 169 € Muovi- ja digikortti 179 €
Näsinneulan aulainfossa
Digikortti 179 € Muovi- ja digikortti 189 €
Osta KausikorttiNäin tilaat Kausikortin
Jos tilaat Kausikortin verkkokaupassa, täytä lomakkeeseen seuraavat kortin haltijan tiedot:
Nimi
Syntymäpäivä
Osoite
Sähköposti
Puhelinnumero
Lisää lomakkeeseen myös valokuva kortin omistajasta. Kausikortin valokuvan täytyy olla selkeä ja tunnistettava kasvokuva. Siinä ei saa olla esimerkiksi hattua tai aurinkolaseja. Esimerkiksi koulukuva on sopiva.
Ole huolellinen! Nimeä tai valokuvaa ei voi vaihtaa myöhemmin.
Tarvitsemme samat tiedot myös, jos tulet Näsinneulan aulainfoon ostamaan Kausikortin. Aulainfossa työntekijä täyttää lomakkeen puolestasi. Voimme ottaa valokuvan myös aulainfossa, jos mukana on se henkilö, jolle Kausikortti tulee.
Kausikortti on digitaalinen. Lähetämme sen sinulle sähköpostin liitetiedostona heti, kun olet tilannut sen.
Jos haluat, voit ostaa myös muovisen Kausikortin. Lähetämme sen sinulle postissa tai teemme sen Näsinneulan aulainfossa. Jos tilaat kortin verkkokaupasta, saat sen postissa kotiin viimeistään kahden viikon päästä.
Jos ostat muovisen Kausikortin, saat aina myös digitaalisen Kausikortin. Sinun ei siis tarvitse odottaa, että muovikortti tulee postissa, vaan voit käyttää digitaalista Kausikorttiasi heti.
Jos tilaat verkkokaupasta muovisen kortin, toimitustapana lukee sähköposti (ilmainen), vaikka muovikortti lähetetään postissa.
Näin käytät Kausikorttia
Kausikortti on henkilökohtainen, eli sitä saa käyttää vain se henkilö, jonka nimi ja kuva kortissa on. Muut eivät pääse sisään Kausikortilla.
Kausikortissa on koodi, joka luetaan Särkänniemessä jokaisessa lipuntarkastuksessa:
Huvipuiston portilla
Kaikilla huvilaitteilla
Koiramäen portilla
Akvaarion ovella
Näsinneulan hissin ovella
Saat digikortin auki, kun klikkaat linkkiä, jonka lähetimme sinulle sähköpostilla.
Voit näyttää digikortin esimerkiksi puhelimen näytöltä aina lipuntarkastuksessa. Voit myös tulostaa sen paperille ennen kuin tulet Särkänniemeen, jos haluat.
Jos olet tulostanut kortin paperille, pidä huolta, että kortissa oleva koodi pysyy selkeänä koko huvittelupäivän ajan.
Muovisen kortin mukana tulee avainkaulanauha. Niin sitä on helppo kuljettaa Särkänniemessä.
Ajankohtaista
Kausikortti on voimassa aina syksystä syksyyn.
Kesän 2024 Kausikortti on voimassa jo nyt. Talvella sillä pääsee Näsinneulaan ja Akvaarioon. Se on voimassa myös koko ensi kesän 21.9.2024 saakka.
Tälle sivulle tulee lista kausikorttilaisten eduista kesällä 2024. Liity Kausikorttilaisten postituslistalle tästä linkistä: Postituslista.
Kun olet listalla, saat sähköpostiin viestin kaikista uusista eduista.

