Vaikuttajille
Haluatko tuottaa sisältöä Särkänniemestä omiin kanaviisi? Lue ohjeet ja täytä vaikuttajalomake!
Sosiaalisen median vaikuttaja – tehdäänkö yhteistyötä?
Särkänniemen vaikuttajapakettia voi nyt hakea kesälle 2024. Lue ohjeet huolellisesti ja tee hakemus täyttämällä lomake sivun alalaidassa.
Särkänniemi tekee vuosittain vaikuttajamarkkinointia. Valitsemme vaikuttajat kaupalliseen yhteistyöhön useiden eri kriteerien perusteella: yhteistyön edellytyksiä ovat esimerkiksi Särkänniemelle sopivat kohderyhmät, riittävät seuraajamäärät, sekä huvipuistoon luontevasti kytkettävissä oleva sisältö. Mahdollisia yhteistyökanavia ovat sekä blogialustat että sosiaalisen median kanavat, kuten YouTube, Instagram ja TikTok.
Valitsemme vuosittain joulu-tammikuussa vaikuttajat, joiden kanssa teemme yhteistyötä rahallista korvausta vastaan. Muille vaikuttajille tarjoamme ns. vaikuttajapakettia, joka pitää sisällään kaksi ranneketta sekä 50 % alennuksen muista saman ostokerran rannekkeista. Kesän vaikuttajapaketti on käytettävissä 30.6.2024 saakka.
Kesällä 2024 painotamme valinnoissa niitä vaikuttajia, joiden sisältö sopii perheille ja joiden kohderyhmänä ovat perheet (lapset tai vanhemmat). Yhteistyöt toteutetaan Klearin kautta. Mikäli et ole vielä liittynyt Kleariin, voit tehdä sen täällä.
Voit hakea vaikuttajaksi Särkänniemeen, mikäli:
Sosiaalisen median kanavasi on julkinen ja sen tyylilaji on Särkänniemeen sopiva (perhe/lifestyle/matkailu/tms.)
JA
Instagram-tilisi on aktiivinen, vähintään viikoittain päivittyvä ja sillä on vähintään 3000 suomalaista sitoutunutta seuraajaa, mikä selviää esimerkiksi kommenteista.
TAI
YouTube-kanavasi on aktiivinen, vähintään kuukausittain päivittyvä ja sillä on vähintään 1000 suomalaista sitoutunutta tilaajaa, mikä selviää esimerkiksi kommenteista.
TAI
TikTok-tilisi on aktiivinen, vähintään viikoittain päivittyvä ja sillä on vähintään 5000 suomalaista sitoutunutta seuraajaa, mikä selviää esimerkiksi kommenteista.
TAI
Blogisi on aktiivinen, vähintään kuukausittain päivittyvä ja sillä on vähintään 5000 kuukausittaista, suomalaista sitoutunutta lukijaa, mikä selviää esimerkiksi kommenteista.