
Vaikuttajille
Haluatko tuottaa sisältöä Särkänniemestä omiin kanaviisi? Lue ohjeet ja täytä vaikuttajalomake!
Sosiaalisen median vaikuttaja – tehdäänkö yhteistyötä?
Kesän 2026 vaikuttajahaku alkaa tammikuussa.
Särkänniemi tekee vuosittain vaikuttajamarkkinointia. Valitsemme vaikuttajat kaupalliseen yhteistyöhön useiden eri kriteerien perusteella: yhteistyön edellytyksiä ovat esimerkiksi Särkänniemelle sopivat kohderyhmät, riittävät seuraajamäärät ja sitoutunut yleisö, sekä huvipuistoon luontevasti kytkettävissä oleva sisältö. Mahdollisia yhteistyökanavia ovat sosiaalisen median kanavat, kuten Instagram, TikTok ja Youtube, sekä blogit.
Tämän sivuston kautta voit hakea vaikuttajapakettia, joka kesäkaudella sisältää kaksi Särkänniemi-ranneketta.
Rahallista korvausta vastaan tehtävät yhteistyöt sovitaan alkuvuodesta.
Painotamme valinnoissa niitä vaikuttajia, joiden sisältö sopii perheille ja joiden kohderyhmänä ovat perheet (lapset tai vanhemmat). Yhteistyöt toteutetaan Klearin kautta. Mikäli et ole vielä liittynyt Kleariin, voit tehdä sen täällä.
Voit hakea vaikuttajaksi Särkänniemeen, mikäli:
Sosiaalisen median kanavasi on julkinen ja sen tyylilaji on Särkänniemeen sopiva (perhe/lifestyle/matkailu/tms.)
JA
Instagram-tilisi on aktiivinen ja sillä on vähintään 3000 suomalaista sitoutunutta seuraajaa, jonka lisäksi stooreilla on keskimäärin vähintään satoja katsojia.
TAI
YouTube-kanavasi on aktiivinen ja sillä on vähintään 5000 suomalaista sitoutunutta tilaajaa.
TAI
TikTok-tilisi on aktiivinen ja sillä on vähintään 5000 suomalaista sitoutunutta seuraajaa.
TAI
Blogisi on aktiivinen ja sillä on vähintään 5000 kuukausittaista, suomalaista sitoutunutta lukijaa.
